Wiele firm i sklepów internetowych swoje działania zaczynają od utworzenia profili w Social Mediach. Jest to najszybsza i najlepsza opcja reklamy nowej firmy / usług. W ten sposób w szybki sposób dotrzemy do potencjalnych klientów oraz będziemy budować wiarygodność naszej marki w internecie. Dobry kontakt z klientem to kluczowy element prowadzenia skutecznych działaniach na Facebooku oraz Instagramie. W tym artykule przedstawimy jak szybko zdobyć klientów oraz obserwujących w Social Mediach.

Konkursy internetowe na Facebooku i Instagramie

Świetną promocją nowych profili w social mediach jest organizowanie różnego rodzaju konkursów internetowych. Posiadając sklep internetowy, możemy przeznaczyć kilka produktów ze sklepu, które użytkownicy będą mogli wygrać w naszym konkursie. Zasady i regulamin konkursy ustala organizator, możesz wybrać 3 osoby, które dostają drobną nagrodę, upominek lub kod rabatowy na zakupy. Ważne są zasady i przejrzystość każdego konkursu, najlepiej zachęcić osoby biorące udział w konkursie do udostępniania i polajkowania posta konkursowego to znacznie pomoże dotrzeć do większej liczby odbiorców. Wielu z nich może okazać się naszym potencjalnym klientem. Po publikacji konkursu warto udostępnić je w sieci, na stronach ze zbiorem aktualnych konkursów internetowych to znacznie zwiększa liczbę zainteresowanych osób naszym konkursem.

Lista najpopularniejszych stron z konkursami online:

Jeśli zamierzamy zorganizować konkurs warto zadbać, o to aby dotrzeć z nim do jak największej liczy osób. Z pomocą przychodzą strony internetowe z konkursami online, gdzie bez trudu dodamy swój konkurs na za darmo do listy aktualnych konkursów.

  • upolujnagrode.pl
  • e-konkursy.info
  • sledzimykonkursy.pl
  • aktualnekonkursy.pl
  • infokonkursy.pl

Konkursy internetowe – świetna promocja naszej marki!

Wiele firm jest sceptycznie nastawionych do organizowania konkursów przez internet oraz rozdawania darmowych próbek czy gadżetów. Jednak jak pokazują badania i różnego rodzaju analizy, użytkownicy nadal chętnie szukają darmowych próbek oraz biorą chętnie udział w licznych konkursach internetowy. Pamiętaj, że nie musisz w konkursie oferować nagród pieniężnych. Najlepszą opcją będzie kod rabatowy/promocyjny do naszego sklepu lub na nasze usługi wszystko zależy do dziedziny naszej działalności. W niektórych przypadkach organizacja konkursu może być słabym pomysłem, najważniejszym elementem jest odpowiednie dobranie promocji w social mediach do naszej grupy odbiorców. Pochwalcie się w komentarzu, w jaki sposób działacie w social mediach i co sądzicie o konkursach na instagramie i facebooku.